" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Saturday 16 June 2012

lagi ?

penat asik berjalan je . hari ini gi NILAI lagi . 
padahal baru minggu lepas gi nilai . minggu nie gi lagi . 
iiissshhhh2 . da jadi minah NILAI ke aku ni ?
eeehhhh . jangan , kat Nilai tu dah la banyak Pakistan . xpasal2 karang . ;D

tapi minggu nie aku gi 1 family, semua gara2 kakak ipar aku nie lah . kemaruk shopping sungguh kan ?
hhhhaa' kan aku dah angkut gi Nilai . shopping lah sampi lebam . ahhah
sampai abang aku yang suami die pun xlarat dah nak temankan kakak ipar aku tuh shopping . hahahah
nasib lah ko along dapat bini macam tuh . hahah

bila dah nak pengsan semua ye, so aku pun ajak lah balik . sebab aku pun dah penat sangat , 
dengan lapar ye xmakan seharian lagi . so ajak bela la . hahah
sebelum balik apa lagi? makan dulu lah kan . rugi kua xmakan . ahhahahah


oke. nie lah kakak ipar aku . *abaikan muka kebuluran aku tu*









No comments:

Post a Comment