" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Tuesday 19 June 2012

... A ...



Air mata adalah satu satunya asset yang perempuan ada untuk luahkan sesuatu yang tak mampu diluahkan melalui mulut. setiap aliran air mata itu pasti ada kebahagiannya :")

malangnya kau terlalu alpa dengan cinta, sampai kau lupa pada yang kasihkan kau . :")

aku tak tegur, tak text, tak call tak bermaksud aku tak rindu kau. Yang sebenarnya, aku cuma nak tunggu bilakah kau akan rindukan aku? . :")

aku dah usaha. aku harap apa yang aku usaha selama ini berbaloi. Berbaloi untuk melupakan segala pasal kau. Kbai :")

sesungguhnya

.
.
.
.
.



by 'A


No comments:

Post a Comment