" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Thursday, 31 May 2012

;") kerana kau?

Alhamdulillah akhirnya sampai juga aku kat rumah nie .  ;")
oke aku tak mampu nak kata apa2 buat masa sekarang nie. ;")
hanya mampu jatuhkan air mata aku nie je. ;")
Kesabaran Amat Diperlukan Di Sini . ;")

video

aku sangat lah gembira bila sampai sana . rasa bersyukur sangat dapat balik sana selepas sekian lama xbalik sana. aku sanggup sakit2 badan mandu semata2 nak balik sana . tapi malang nye, kegembiraan aku hilang disebabkan sikap kau . THANKZ sesangat pada sikap kau ;")
btw Alhamdulillah aku dapat jenguk2 mak bapak kau . ;")
Alhamdulillah juga kerana nak bapak kau sihat belaka . ;")

oke SUMPAH . sepanjang perjalanan balik tadi aku menitiskan air mata kerana kau . ;'')
Ya Allah ... hanya Kau jela yang tahu perasaan aku time tu . ;")
moga aku kuat untuk teruskan hidup . ;")


p/s khas untuk kau : halalkan makan minum aku, ampunkan segala salah silap aku pada kau . doakan kesihatan aku baik2 sahaja . moga aku dipanjangkan umo . moga aku dimurahkan rezaki . lastly. moga kau BAHAGIA disisi orang yang kau sayang . ;")

by 'A




No comments:

Post a Comment