" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Monday 28 May 2012

BORING gila ketang

boring ,bosan ,tak tahu nak buat apa, semua tu benda yang membawa maksud yang sama oke . 
tambah lagi internet uma ini macam siput jalan . memang kesabaran sungguh diperlukan . ;)
bila dah bosan . apa lagi . buat benda yang agak gila la kan ? heheh 
kerja agak gila aku bila bosan adalah edit pic. HAHAH . nak jadi photodown sangat ke? HHEHEH
 oke lah . malas nak pokpek2 sangat . jom kita tinjau edit pic kita tu . cewah cewah . HAHAH




with makcik SAYANG ;")


saya seorang yang MISKIN paper kedana oke . ;)


with mek KELATE . geng BUDU bak kata member aku , HAHAH



   
BFF <3


me ;)


 HAHAH . makcik punye muka . garang+happy = ;")





No comments:

Post a Comment