" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Saturday 26 May 2012

makcik SAYANG

nostalgia ckit ye story kali nie . HEHEHE . eemmm cite sal makcik SAYANG saya jela oke . ;)
baiklah . aku menggelarnya sebagai makcik ;)
die makcik yang sangat aku sayang . makcik yang LAWA,BAIK,PANDAI . ;)
bila aku salah. makcik nie lah yang tegurkan aku . ;)
bila aku jatuh/rebah , makcik nie lah jadi pembakar semangat aku ;")
bila aku rasa nak nangis/marah. makcik nie lah aku akan cari ;)
btw THANKZ makcik sebab sudi layan karenah aku yang mentel ketewer nie. ;")


 

















inilah makcik aku yang aku maksudkan . HEHEH
okey . makcik saya sangat garang oke. xcaya? tengok muka die tu . lagi2 time lapar ;p
makcik saya juga gedik and manja . gedik manja manis oke dengan mrs albab die .HAHAH
makcik saya juga juling ang jongang. resepi kecantikan die taw. i like . HAHA ;p
makcik aku nie juga lah macam baby girl aku. EECCEEHH ! budak busuk . ;p
btw . banyak mana pun aku gelar die makcik, die still awex muda oke. HAHA

p/s for makcik :  thankz for everything makcik . walaupun apa terjadi . ko tetap makcik paling aku sayang . btw aku sayang kau walaupun tanpa bicara . aku tahu aku banyak kasar dengan kau . aku tahu aku banyak kekurangan . aku tahu aku banyak menyusahkan kau . aku tahu aku banyak buat kau hilang mood/serabot . aku tahu aku selalu jatuhkan air mata kau . aku tahu aku selalu buat kau bermuncung tikus . walau bape banyak pun kesalahan/perangai aku tu , tapi kau tetap sabar sabar and terus bersabar dengan aku . makcik,1 kekurangan nye kau adalah 1000 kelebihan pada aku. ;") . 

" makcik . walaupun kau anggap aku hanyalah sebagai kawan . tapi jangan marahkan aku kalau aku anggap kau sebagai insan yang aku sayang. ;") "

nama makcik aku nie NUR AMYLIA AZREEN BINTI MAD JAMIL . makcik "Seorang sahabat yang baik dia tak mampu untuk mengecewakan sahabat dia. Dia hanya mampu untuk menggembirakan sahabat dia oke" . kau jangan risau . insyallah kita akan kekal menjadi kawan and terus berkawan walaupun kita banyak kekurangan oke . ;") .

by 'A'




No comments:

Post a Comment