" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Wednesday 2 May 2012

MELATAK+KEBULURAN

cuti ? really i cuti but i dok uma je . jadi ank dara sunti lah . heheh . bukn apa, sejk kejadian peras menonggeg dulu tu aku jadi agak pendiam . eehhh ! PENDIAM ? biar beno aku nie ? hehhehe. 
nie bukan main2 lah . nie serius punye olang meH . XD

okeylah . malas nak panjang lebar dah , karang korang jadi gila meroyan cam aku pulk . heheh.
aku cuti sem nie xsangka pulk akhir bulan . baru sedarlah lepas kosongkan KOCEK family kakak and adik aku . heheh . nasib korang lah ada adik/kakak cam aku nie .hahaha

aku balik nie kerja ye makan lua je , bkn kat uma boleh kira doh bpe kali je , mkn lua bukan mkn yg elok2 pun makan yg segera2 punye, mmg melantak kan . heheh

cube korang tgk nie, gila bedal lah aku semuanya. HAAHAH


melantak kat PIZZA HUT .


  menelan kat FOOD COURT


mengap BIG APPLE



serbu KFC


 tibai MC'D


kunyah di WARUNG



kebuluran STEAMBOAT 

ha' itu lah aktiviti makan aku sepanjang cuti sem seminggu nie . HEBAT kan selera makan aku ? mana xbesar . apa boleh buat . FAMILY ku memang kaki makan . hehehe . itu nama REZEKI . ye ALHAMDULILLAH . =)



No comments:

Post a Comment