" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Monday 30 April 2012

BFF forever

okey . lama gilakan aku xupdate blog . serius RINDU ngok . heheheh . btw <3 u all . hahah . ok cowi so much . bukan xnak update dowl . tapi busy gile2 tahap ngokngek taw . memang padat dan mantap aku punya jadual sem3 nie . tapi korang xrasa pelix ke kenapa aku ada masa pulk arini nak update blog? xpelik? aleeehh sebab korang dah taw kan aku ngah cuti sem . ahhahah . 
now aku dok terperap dalam uma . terperp ke? ari2 merayap koooot . hhhehehe . aku ngah cuti sem lah . tapi 1minggu je . bukan xnk cuti lama2 . karang tumpul pulak otak aku nie klu cuti lama2 kan . hehehh . so cuti semiggu pun jadilah . =)

oklah . ak nak imform apa aku buat sepanjang aku xupdate blog . nak taw x? klu xnk taw xpela. kbai .
eecceehhhhhhhh ! touching suda , hahahah .

pameran gambar akan dimulakan sekarang . ahhahah >> 


sambut besday minah bertiga nie . amylia azreen , nabila huda and eira zara . we are my frinds forever . 





  hangout jusco bukit tinggi . gua main kuda2 jeb . hahahah


lantikan MPP kolej 2012 . taw x aku terlantik apa ? xtw ? xpayah taw sebab aku xnak pun lantikan tuh . aku rasa ada insan yang lebih layak dengan jawatan tu berbanding aku ok . 


 lepak kat shah alam . pusing PKNS , Plaza and dah penat dok kat tasik . tapi malam meh . mana nampak tasik nye . tasik pun xnmpk apatah lagi air kan . hehehe



kami gi SIJANGKANG . okey aku angkut mek2 kelate nie balik kampung tapi setengah hari jela . nie lah muka2 mek kelate yg bahagia smpi kampung aku . hahah . merempit lah kami pusing kampung .


 time nie kami gi party besday dojet . dojet tu dak yg aku pegag tu , ala yg cm pmpn tuh . eehh mmg pmpn kn . hehhe , nama sebenr die ain , tapi nama samarn die dojet . enth la knp bolh jd dojet th . heheheh . sempena ulang tahun dojet yang berumur 1 tahun . =)


macam besa rutin mingguan kami . akan dok memekak and lepak kat dataran klang . usha2 org dating . hahah . xdela . rasa tenang kat dataran tu . xcaya sudh lah . gi masok bendang sana lg bagos . haha


 nie lah muka2 my BFF . senyuman gelak tawa kami ini lah yg membahagiakan kami . tanpa mereka , belum tentu aku jadi manusia yang xseberapa cukup sifat nie kot . hahah .
btw ILOVEUALLSOMUCH ok .
< best friends forever and eva >









p/s : sebenarnyer byk lagi aktiviti aku tapi ak ilang ingatan er , lupa dah . aikk maklum lah . dah tua la kata kan . nie stakat yg ak ingt . blh lah dr xde kan . heheh .ok tata

No comments:

Post a Comment