" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Saturday 5 May 2012

cuti sem TAMAT

akhirnya . kehujung juga cuti sem aku . esok dah ahd , so tibalah masanye aku pulang ke hostel yang TERLEBIH best tuh . hahah . isnin dah start class. ye ke comform ? yoyo ouh je kan . tah2 dtg sign attendent je kot . ok dah biasa . =)

rasa sedih pulak nak tinggal kan uma yang serba kekurangan nie .


walaupun uma aku nie kecik xmampu nak menampung family aku yang 9+1 *kakak ipar* . tapi aku bersyukur dengan rezeki ALLAH nie . biar miskin dengan HARTABENDA , aslkan kaya dengan ILMU ALLAH . kata2 bapak aku ! hheheeh
dengan adanya family aku yang sebegini . amin ALHAMDULILLAH masih harmoni . =)


 my brother with wife *kakak ipar*


my brother yang ke2 and ke3 + adik bongsu aku


my sister + adik bongsu


my sis *adik bawah aku*


my mom + adik bongsu aku


my dad *TUNGGAK family aku*


tomorrow dah balik KLANG . pause lah GELAK TAWA kami seketika . okey penat dah tido tendang2 dengan kakak and adik perempuan aku . HAHAH . penat dah gaduh ngn adik bongsu aku . HAHAH.
penat dah habiskan duit gaji mak bapak aku . HAHHA .
so tibalah masa ye aku berdikari idop tanpa FAMILY die KLANG . =)


P/S doakan yang terbaik tok study aku sem baru nie . btw. ILOVEmyFAMILY . <3 so much ! muah muah muah muah muah muah muah muah ! 
  


No comments:

Post a Comment