" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Thursday 2 February 2012

SOLEHAH seroja

eeeehhhhhh ! lama xBEBEL kt PERSONAL TASTE ni . aik maklum la . class every day . hheheh . pdhl dtg clss sign kedatangn je. tah PAHAM tah x ap yg doctor ajar p0w HAPRAQ la ! XD . serius mmg xde MOOD tol la nk study tok sem3 ni . lbh2 lg nk kene HADAP mu manusia tu every time clss. FFUUHH

arini clss ak TAMAT jam 12.30 tgari td . ak ni ANAK JATI sijangkang . so bila clss tamat je ak akn LINTANG PUKANG balik sijangkang ! ahahahah. cm besa. ak akn siap2 tok balik kmpg sijangkang bila tamat saja clss. yg xblh bela ye. new CEO kolej nk datang MELAWAT hostel seroja la pulk arini . cam TAIK kn ? kacau LINE mood balik kmpg btol la ! ak p0w terus TEXT ibu TIRI ak tnye tol ke CEO nk dtg ? ibu tiri ak reply 'aaahhh . jgn nk ngada2 tido PELANGI a balik ye ! ' PPEPEERRRHHHH ! siap bg AMARAN lg tu . iiiiiiiiiisssssssssssshhhhh ! muncung TIKUS terus ak .

disebbkn ak HORMAT akn CEO ak yg CUN meleCUN tu . ak p0w trun kn EGO kmpg ak ni . so ak STILL kn diri kt hostel seroja ni tok layan KARENAH CEO ak ni .gotong royong hbis habisn seroja aku SELONGKAH . abes gotong royong tunggu PERMAISURI ni punye la lama cmpi TERLELAP ak di buat ye. skli die datang . ak BIUL2 je. mamai kn . serius FIRST TIME ak tgk CEO aku tu . ahhaha. ak xknl p0w die yg mana . yg ak ingt member ak ad ckp die ad tahi LALAT dekt2 ngn MULUT . so ak cam die CEO ak p0w sebb tahi LALAT die tu ! hahahahahahah. agk BESAR terang benderang gk la tahi LALAT die tu ! ahhahahaha.

yg lg ak SEBEL ye. ak da ciap2 nak balik da ptg td pas CEO habis wt LAWATAN. tut2 ibu TIRI ak ni datang habaq sok ad KOKO . wajib hadir ! ahhhhhhh ! lg BENGANG la ak di wt ye ! ikot kn ati KEJAM ak ni . ak ponteng je KOKO tu . ap ak KESAH wlaupun da 3x berturut2 ak xHADIR. cmpi ibu TIRI ak ni habaq 'kamu jangn smpi kne ambk tindakn DISIPLIN mira' . dgn selamba ye SENYUM je ak ! hehehh. so ak da wt KEPUTUSAN nk balik gk . ttbe ibu tiri ak pndg ak ckp jgn nk balik . sok ad UKUR baju UNIFORM . eeeerrrrgghhh ! terus JATUH bahu BESAR ak ni ! BENCI tol la !









btw . skrg ni ak still lg kt SEROJA. ni la first time ak dok SEROJA full time seminggu . teros jd anak SOLEHAH seroja ak di buat ye . cmwe ye gara2 CEO and KOKO ! . eemmmm . nasib BADAN besar ak ni la . ehheheheheh

No comments:

Post a Comment