" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Saturday 28 January 2012

TEKAK TERCABOT

sapa yg xPENAH tahu lansung kt astro warna ad rancangan Maharaja Lawak Mega ?. klu ad yg xtahu . ak nk cakap GILA KUNO lah ko ! ahhahahahah . ak yg xde astro ni p0w tahu tw. ehheeh

 
walau berPULUH JUTA kali ak tonton video ni . TEKAK ak psti BERGETAR . hahaha.
LUCU sial ! mmg sakit perot ak gelak first time tengok . yg LIVE pun ak tgk . and skrg ni dah ke berapa x ak tonton pun th la . xTERKIRA sudh .
time STUDY malam2 . agk2 ngntok xTERkawal . bwk2 tonton video ni balik. mmg SEGAR teros mata and TEGANG teros otot2 ak sebb GELAK gila . 


okey .continue study ! hahah. bye !

No comments:

Post a Comment