" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Thursday 9 February 2012

PATAH KAKI

da bape lama ye xdok xBEBAL kt PERSONAL TASTE ni ? lama kn .. iiissshhh =) . cori la ye . sy busy sgt ye . okey la . ak nk story sal ap yg ak wt AHAD leps. pagi2 ak da celik kan mata ak ni . celik2 tros mndi and berciap tok pulg ke SEROJA  yg HOT tu ! ehhehe. 
banyak tak destinasi yg ak gi ? memang PATAH KAKI wei . sangat PENAT .

ak gi ngn 4 org kawan ak termasok ak 5 orang . girls all tw. ehehhe. 

 okey . dorang sgt HOT ! ladies gitu . hahahahha . ak ? still ngn SEMPOI ak ni la . heheheh

sy PENAT la nak taip . taip kn boleh ? apa kata ak tunjuk kan pic kami jela ye . =)
senang cite. xyg mengong2 korg nk baca and xyh sush2 ak nk BEBEL. ehhehehe


ni mira . kami berdua pkai seluar . xbergiat lg dlm fashion HOT tu . hahah
 
 ni p.jay . ladies HOT kan . hahahah

ni aya . die ni la ketua ladies HOT . ahhahaha

sama tinggi . =)

with MASTER times square . hehe

kami berlima da PENAT jalan . -_-
 
twin *seluar + skirt*
 
with twin NAJWA LATIF . huhuh
 
gong xi fa cai 

HOT kan mereka .kiikikki

  \
aku still dgn SEMPOI aku . (00)

smpi saja uma ketemu BANTAL terus KOJOL xingat DUNIA da .
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


No comments:

Post a Comment