" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Friday 24 February 2012

BOREA

hai semua . lama xketemu kan . sori la . sy sgt busy la sayang2 ku , heheheh . eeehhhh ! ni betol punya SAYANG la. ngt main2 ke ? .. XD . ha' takot da? hahahha . ccceehhh ! gurau jela sayang . =)

okey la . nk story sal roomate i . mggu ni kami semua bawa diri masig2 tok pulg ke kampung . sy pulg k sijangkang . dorg pulk ke kelantan and kampung halaman masing2. kawan2 sy sngt la KAKI shopping . sy selalu sakit KAKI sebb temnkn mereka shopping . tp lama2 da BESA da . 

baru2 ni kami ad HANGOUT ke jusco BUKIT TINGGI , niat hati nak tebus VOUCHER 1malaysia. tp terlajak PERAHU pulk tersinggah F.O.S . and yg plig kagum ye. saya TERpikat pd 1 tshirt ni ! YA ALLAH memag cun gila wei ! 


okey . ni la baju ye. CANTIK kan ? ckp cantik . klu x aku PANCUNG korg ! ahhahaha
xcaya ? jangan main2 !


brani la main2 sama aku . ak CINCANG halus2 korg nnti ! ahhahahah

okey lah . disebbkn bkn sekadar aku sahaja yg TERpikat dgn tshirt tu . malah mmbr2 aku p0w terpikat juga. so kami beli sama tok semua biar ADIL and SAKSAMA . akhir ye kami beli 9 helai tshirt yg sama .


okey xckup 9 0rg sbb time ni kami sahaja yg gi kolej pkai bju ni . yg selebih ye xde clss so membuta saja di hostel . jd ye kami ber5 saja yg pkai sama ari tu . =)

apa? nak BORONG kami ? no2 . kami bukan pmpn sebegitu . hahahah
tp klu nk borong spec blh . ad discoun bg yg HENSEM sahaja . ahhahahahahahhahahahah



No comments:

Post a Comment