" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Thursday 8 March 2012

7 march


happy besday makcik NUR AMYLIA AZREE MD JAMIL 
moga awak panjang umo . murah rezeki . :")
sorry saya tak kayaraya tok celebret besday awak . :")
ini saja saya mampu taw awak . 
btw ini adalah kali PERTAMA saya buatnye tanpa bantuan sapa-sapa oke.
payah gak ye buat benfda alah nie. ingat kan senang je . hehehh 

saya tahu awak kecewa sangat dengan saya kan ? sebab saya tak wish besday awak . :")
saya tahu awak sangat berharap saya wish besday awak . :")
soorry dear . saya bukan jenis suka berebut . sesungguhnya saya sangat hormati awak and orang sekeliling awak . sebab tu saya tak wish besday awak . :")
bak kata pepatah , boyfriend didahulukan bestfriend diutamakan . :")
saya tahu awak mengalirkan air mata awak sebab saya kecewakan awak . saya tahu awak sedih sangat sebab saya tak layan awak masa awak datang uma saya . dan saya juga tahu disaat itu awak menahan air mata awak daripada jatuh ke pipi :")

walau apa pun , saya bangga dengan awak . sebab time saya bagi present dekat awak , awak marah saya sebab saya tak wish besday awak . saya tahu awak nangiskan ? alahhh . walaupun dalam gelap time tu tapi saya boleh nampak dengan jelaslah mata nangis awak  tu :")
awak cakap dekat saya . "amy taknak hadiah ni semua . amy nak kasih sayang seorang sahabat"
Ya Allah . time tu memang tersentap gila . saya tak sangka , awak lagi penting kasih sayang daripada keinginan present dari saya :") itu sebablah faktor utama saya SAYANG sangat awak . :")

nur amylia azreen md jamil . sesungguhnya saya berharap kita akan kekal sampai akhir hayat . walau pun kita selalu gaduh macam Tom and Jerry , tapi kita tetap selalu bersama :") Amin .


by 'A


No comments:

Post a Comment