" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Sunday 22 January 2012

XOXO

okey . korg mesti tw kn skrg ni cuti RAYA CINA . so da cmform2 la ak xkn dok uma memBABI buta kn . so ak akn bwk diri ak ni tok merayap ke mana2 saja. first destinasi ak PORT DICKSON .jamt leps ak tolk and pagi td ak blk sini .baru smpi la ni . serius RIUH gleer bila smpi PD sana . sebb ak akn memBULU kan diri ak ngn SYAM . membulukan diri dgn xMELEKAT kat uma. hahahahahah. sumpah SERONOK gler ! smpi2 je sana mummy tros angkut ak mkn kt SEAFOOD . kata mummy MENU UTAMA tetamu . hahahahah. btw i LIKE seafood la mummy ! hahaha
disebbkn ak smpi p0w da maghrib. so ak sgt la pent . mummy p0w xbagi merayap sebb bru smpi . mmg lucu JELINGAN syam kat mummy . muka die SEBEL hbs ! hahahahah
xpela syam . bkn ye ak nk blk sok pagi2 p0w. hahah
oleh sebb bosn dok uma mlm tu cz xle kua. ak ngn syam ap lagi . berGAMBAR sakan la kami dalm bilik . hahahah . we favourite. hahah. btw xle nk letk pic tu sbb ak xpkai tudung and pkai baju tido . hehehh
gila GANAS la wei ak ckp syam tido. sakit BAMPER ak di wt ye. siot je kn. xpenh2 ak tido jatuh katil . tido ngn die cmpi jatuh katil ak di buat ye ! cm BAKEKANG je kn.

ehhhhh . okey la . da maghrib. kte stop story la ye. continue next time. karang POKPEK2 org uma ni .cori ye cz story ni terGANTUNG  . btw . ak sgt la pent and HAPPY ! <3 and missing XOXO

No comments:

Post a Comment