" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Sunday, 22 January 2012

BAJU KURUNG

time to PICNIC . hahahahah . I LIKE
first cmform2 la kne berkumpul lu tok menjd kn ye MERIAH kn . so 


sementara menunggu permaisuri and raja kita semua MAKEUP .sempt lg ak snap pic tw x ?! ahhahahah. 
btw VVIP tu cmwe sgt la HOT . ak ? SEMPOI baju kurung and selipar JEPUN . hahahah

sampi je destinasi kami . semwe xde pkir ap2 . terus TERJUN . sbb kami smpi p0w da ptg. so tkot2 xpuas menyelam kn . tp ak xmenyelam . ak kn pandi TERlebih . da tw nk g picnic pakai baju kurung . BAIK sgt la konon. hahahahahah. so ak dduk TERMENUNG jela kt tepi . heheh



sempat gk la snap 2 3 pic. cz pic yg lain ad PENUNGGU la pulk . so takot, stop snap teros . hahah
dasr PENGECUT kn . yela time kami cmpi p0w da ptg , so da gelp la gk kwsn situ . lbh2 lg byk pokok2 . lg cpt la gelp .oleh itu , lbh baik xpyh snap pic . karg xpasal2 lain jd ye kn . 


wlup0w memakai baju kurung . dapat gk la ak MANDIkan kaki BUSUK ak ni . ahhahah
JANGAN PANDANG SEBELAH MATA ye ! boleh gk mandi celup2 tw. ahhahahah
 okey la . stop sampi sini jela ye. xlart la kn taip pnjg2 da . ok bai . wassalam





No comments:

Post a Comment