" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Sunday 8 January 2012

longgar otot

aaadduuhh ! tomorrow da start class tok sem3 ni . YA ALLAH asl keMALASan sugguh ni ?! da la PENAT gila ni . dengn sakit BONTOT ye dok atas moto seharian ni .start semalam siang HANGOUT.xdapat rehat lagi ni !  celik je mata semalam tros mndi2 and kua klang parade tok isi perot BESAR ni biar xmemekak kelaparan. pas makn tros gerk gi centre point tok tgk cite 


gila wei ! sakit TEKAK ak sbb gelak tgk cite ni . da penat pecah kn usus2 perot ni dengn GELAK . ak tros kn perjalanan ke kampung halaman ku di sijangkang tok ambik moto berteman kn amylia.tutt2 kebetulan pulk PASAR kt kmpug ak ni ari sabtu . so alang2 singgah la beli maknn. SEBAKUL penuh gk la amylia ni borong makann. HAHAHAH. da ambik moto and balik pasar ak kembali balik ke klang. malam ye ak ulang alik 5x ke i.city and pelangi .ffuuhh ! mmg DINDONG tros. da penat lepak i.city kami p0w balik. dlm kol 1pg gk la. tp disebabkn tekk kering gila. ak and amylia p0w gi la lepak NAMEER MAJU tu alas tekak ni ngn air teh 0 ais .lepak2 xsedar pulak kol 2pg. gila la wei . ANAK DARA misali sugguh ni ! sampi je uma niat ati nk tros tarik tilam and tido . last2 cri nasi tok makn la pulk sbb perot kosong. heheh ! gelak pnye la gelak smbil makan tutt2 tgk jam da pkol 3pg . ffuuuhhh ! mmg keGILAan sugguh tol la. kems2 pas mkn tros TERBONGKANG atas tilam hehe. perot BESAR da kenyang . mata p0w mula la minta makn kn. heheh .NGOROQ troa ak wei. hahahah .. penat sungguh la ktekn !.
keesokan ari ye iaitu arini . celik2 je da kol 12tngari. hahah anak dara bngun AWAL gila kn .hehehe. celik je tros mandi and ciap2 tok bertolak ke hosp. selayang .ngt kn leh la tolak dlm kol 1 cmtu . rupa ye PERMAISURI amylia ni sempat lgi bsuh baju . ppeerrhh ! bereJAM la kn menunggu . tp xpela. da BIASA . SAYANG la kata kan . HAHAHAHAHA. ciap pnyela ciap. dlm jam 2ptg gk la kami kua uma. start je moto tros gerak ke selayang .
YA ALLAH mmg MALANG sugguh NASIB ku arini . xpenah2 selama ni ak menunggang MOTOR sampi minyak KERING KONTANG . tutt2 arini terjadi pulak PERISTIWA ni ! nasib la mmotor keSAYANGan ak ni mati btol2 depan midvalley tu . dekat skit ak jln kaki ni g bli PETROL kat ESSO seberang highway sana tu . mmg penat gak la tp pkir nk cepat kn . so wt2 xpenat jela. ALHAMDULILLAH misi tersebut dpt diatasi . heheh . and kami troskn perjalann. taw x kami ikot highway ap? K.L wei ! YA AMPUN bapak jao la wei ! dengn SESAT ye kami ! asal la keBENGAPan sgt ak arini gi ikot jalan situ . mmg jao gila la kan. BOTAK tros tayar motor ak ! .ptot ye dr klang tu ak lalu jela meru sg buloh blkang sana . ni x,berlagak BANDAR lalu K.L . org len gi selayang 1 jam da smpi . kami ? 2jam bru sampi wei ! mmg SABAR jela ye yg mampu time tu . 
smpi je hosp. selayang tros beli roti and air sbb mmg xtelan ap2 wei dr celik mata td . next tros gi melawat my dad angkat kt ward . TERLELAP gk la ak and amylia kt kerusi tu . heheheh. dlm 2jam gk la melawat. last2 kami wt keputusn tok tolak balik . so salam2 and teroskn perjalann tok balik . 
ok secara kebetulan . PAPA amylia ad kt jusco rawang . so kami siggah jusco rawang tok jmpe papa and makan sekali . dok mkn2 tgk jam da kol 8mlm . so ciap2 tok tolk balik . tros je jalan balik tnpa pkir ap lg da sbb da PENAT gila kn. kematu BONTON ! .akhir ye sampi juga ke PELANGI COURT . tp bkn ak la . amylia je . ak terpaksa thn PINGGANG and BONTOT ni lg tok troskn perjalann pulg ke kampung halaman. last2 sampi gk kmpung halaman dlm jam 10mlm td . FFFFUUUUUUUHHHHH ! mengeluh kepenatan gak la ak . tp ap blh wt . KITA HANYA MERANCANG, TUHAN YANG MENENTUKAN. ok la . owner da LALOK ni .lg p0w tomorrow class start pagi . iiisshhh ! boleh ke TERJAGA nak gi class ni ? bai . nite


ok . nak pesan kat sini . sebelum perjalanan pasti kan PERANCANGAN perjalanan bisa diATUR and tong minyak kenderaan anda FULL ok !

No comments:

Post a Comment