" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Wednesday 11 January 2012

dugaan

xsuke yela. SENGSARA tahan sakit !



asik nak BERSIN je. idong BESAR ak ni asik GATAL je . TEKAK ni pedih je rasa ye . AAAAAGGGGGHHH ! sengsara tol la !
serious xSELESA badan ni dibuat ye.

bila da selsema+sakit tekak da comform2 kepala ni jadi DINDONG teros la kn . mata ni asik nak LELAP je . badan ni asik nk BARING je . LONLAI teros badan ak ni .


klu blh ak nk je jln heret KEPALA kt bawh kaki kt ats . BERAT gila kepala ni . cam ad DINASOUR tenga MENGAMOK xtentu pasal ! FFFFUUUHHH ! lesu2 badan ak .



ok la . owner xlarat da . babai !

No comments:

Post a Comment