" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Thursday, 1 December 2011

KEBULURAN melanda

lapo gila jeb ! nk msk ap p0w xde dlm peti n rak kt dpor tu . yg ad . MANGGI je . pppeerrrrrhh ! mengundang PENYAKIT la wei klo ak mkn sllu . nk mkn lua , wet tnga kopak . eemmmmm . tnpa memikir pnjg lg . ak memksa dri tok membawa perot yg lapo ni g mkn lua . kelua je uma . ffuuuhhh ! HUJAN lebat la pulk wei . mmg mnmbh kn lg kelaparan ku ni . 


nk xnk . terpksa gk ak redah hujn lebt ni . basah kuyup la .


sampi je kedai . fuyoh ! penoh gila kdai . smwe jantan pulk tu . ptot lx . ad BOLA rupa ye . memg malu la kn nk mkn dngn keramaian JANTAN mcm ni . tp di sebbkn kelaparn gila . so kne gk la mncmporkn diri dlm keramaian jntan bola ni smua. 


NASI BUJANG 1 set . dengn semangt ye oder kt abg ambk oder tu . hahahah . ni jela mmpu . idop membujang+student=kocek kosog . hehehehehh . yg pnting ap ? KENYANG ! =)



No comments:

Post a Comment