" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Tuesday, 29 November 2011

TIMES SQUARE mali



 ini la destina KAMI pd ari semalam . hahahaahah .TIMES SQUARE menunggu . hehheheh


KAMI mmg xkn reti dok diam . so tiap hjung mggu comform akn HANGOUT . hahahaahahahahahha . xpenh yela nk guna kn masa tok study kn . ap blh wt . mmg khidupn orag malaya begini kn . hehhehehheh .

 
sampi je tros cri food court . pppeeerrrr mmg kebuluran er jeb . gara gara menunggu anak anak ni bersiap make up smpi jd kebuluran kn . ap blh wt . da NASIB badan . hhhmmmmm .


sempat lagi snap pic ngn sarkas KFC . nasib ko la sarkas . cpe soh lalu kt depn dak2 jakon ni. hahahahaha


say hai to my frendz . nur amylia azreen . hahahaahha


blh jd photografi x ? ahhahahah . kmre pinjam jela mampu .


aleh amy . xde guna p0w la kmera anda tu . hahaha xde mendtg kn faedah lnsug tw. hehehehe


ni JANDA i tw . kakakakakka . my partner is janda p.jay . hehhehehehhe


xberkesempatan KAMI nk main main dlm tu . mmpu usha dr lua jela cz membzir kot . KAMI smpi p0w dah jam 3 ptg . so mmg bzir la kn nk main . sbb  da plan maghrb je nk tolak blik da . tkot smpi uma lewt malam nnti . so ANGAN ANGAN jela . next time ok . heheheh



sebelum blik sempt usha2 barg . tut tut ppppppeeerrrrhhh TERPIKAT kt 1 beg ni . ya ampun cantik sial ! ahahahh . tnpa berpikir ap ap tros tanye tokey kdai harga beg n tros kua kn dompt bayr . hahahhahahha


penat pusig TS . cm nk tercbot kaki . so lepak jp kt tepi bowlig rehat kn pinggang tua ni ha . heheh


akhir ye . keputusan telh di buat . kepulangn kami k pelangi court .


 YA ALLAH . saat saat yg dinnti telh tiba .malang ye bkn di TILAM empok . di kaki lima ktm KL SENTRAL dinasti ku . hahahhaha . dpt lelap sekejp p0w jd la wei . hehehehehh

No comments:

Post a Comment