" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Sunday 27 November 2011

RINDU

OKEY . nk cite ni . serius RINDU gleeer er kt pic org yg ak cium tu . woi woi bwk2 la blk MALAYSIA sini. bapak RINDU gleer ak kt ko ko ! muah muah muah muah muah muah muah bbyk kt ko ko. hahahahhah . malas nk bebel bbyk . sbb ye korg bkn ye tw persaan RINDU ak ni . eeehhhh ! ccehhh ! ahhahahahah .
klu RINDU ak tu ditulis atas kerta. ak xtw la bpe byk KITAB ak leh terbit kan . heheheheh .hebat kan ?hahahhhahah .
semangat HILANG ?? no . ak akan jd kn anda pembakar semangat ak ok. heheheh. nk gk jd cm korg. g luar negara siot. hahah. tp xnk la INDIA . bertambah itam muka ak ni karag. da la mmg da ERENG JENTENG .EHEHEHHEEHEHEHH.
 ppppeeerrrrhhh lu ! cmpi tido p0w termimpi mimpi la jeb ! hahahaahahah . ap p0w xle bela la lu ni . ahhaha . ok la nk tido la. nk mimpi korg lagi. heheheh . so sweet  ! kakakakakka







No comments:

Post a Comment