" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Thursday 22 December 2011

"-_-"

so SAD . serious MISSUSOMUCH ! . tp malag ye da xBERERTI lg wei . ko BUANG ak jao2. dr diri ko . and plig TERGAMAN ak . ko buang ak dr KEHIDUPAN ko ! . =( . tp ak cpe tok pkse ko kn . nk xnk ak kne gk PAKSA dri ak ni trma KENYATAAN ye . so nk xnk ak kne REDHA dgn ap yg berlaku. =( . serious ak mengalir kn air mata ak krn ko ! rse cm ak ni BODOH sgt gi SAYANG ko slme ni ! aaaaaaaarrrrrrrhhhhhhh !


tw x 1 arini ni ak bwk diri tok ilang kn SERABOT kt kple otak ak ni ! ak g pusig2 BUKIT TINGGI . last ak stop lepk kt taman BANDAR BOTANIC . niat ati nk ambik KETENANGAN .


last2 mengalirkn air mata yg xterundang ni ! ahhhhhh ! BENCI gleer !

mgkin ak terasa SYAHDU sgt sbb ko org yg plig ak SAYANG kot slps FAMILY ak . berTAON kte kenl.cmne ak nk berLAKON depn fmly ko yg kte okey saja . sbb klo fmly ko and fmly ak tw yg kte da xmcm dlu cmfrm fmly kte akn marh and tnye.so nk xnk kte kne berLAKON buat2 biasa. msalah ye skrg ni . blh ke ak atau ko berLAKON wt2 kte ni okey2 saja????? . tu yg mnjd tnda tnye ye ? sedg kn dlm fon p0w kte xmmpu apth lg depan2 . ffuuuhh !

ak akn cube . cuba and tros mncuba tok buang perasan tu !
akn akn mencuba ye sedaya kemampuan ak tok buang PERASAAN ni dr idop ak ! ak hrp ia ye akn BEJAYA ! yess ! ak BOLEH ! wlup0w ak tw ia amat meMEDIHkan .


pphl p0w ak nk ko tw . ak sgt la TERSEKSA dgn PERASAAN ni . tp ak akn cuba BUANG ye jao2 sbb tu adlh PERMINTAAN ko . so ak akn TUNAIkn ye. sbb ak xpenh igkar dgn PERMINTAAN ko slme ni . permntaan akhir ko adlh meLUPAka ko . so ak TERIMA and akn tunaikan ye. cuba ak xle nk jnji sme ada ia akn BERJAYA atau TIDAK ??. ak hrp ia akn bejaya .AMIN


No comments:

Post a Comment