" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Tuesday 20 December 2011

mUaL mUaL

arini ak asik makan je . bgn2 tros ambik piggn tros makan. dok2 men game n tgk movie. pstu xlama tu g dapor ambk piggn lg n makan lg.dr pg bnd yg sama ak lakukn smpi la mghrib. addduuhh ! xtw la cmne nk thn tekk ni drp tros meneln ap2 .da la mkn tido mkn tido je krje ak kt uma ni . fffuuhhh !

okey nk cite kt sini.bkn ak mual2 sbb PREGNANT. elok2 selera mkn ak kuat arini . ttbe selera tu telh diMATI kn oleh my dad. ooohhhh ! knp lah ... okey , my dad ttbe balik th xtw dr mane dgn mmbawa 2 plstik besr dgn brisi kn BAU yg kuat. YA ALLAH mmg trkejot BEROK teros idong BESAR ak ni trhidu bau yg xDIUNDANG tu .

nk tw x ap yg my dad angkut bwk balik ?
ha' ini la yg my dad ANGKUT bwk balik . YA AMPUN ! mmg KEMBANG teros idong ak ni . da la idong ak ni mmg da terlbh kembang . blh pulk ditmbh kn ye lg kembang dgn bau DURIAN ni .

ap lg . ak teros la lari LINTANG pulak msok blik . tros ak ambk fon murh ak tu text kt DIE. ngt kn dia nk la dgr big PROBLEM ak tu.rupa ye die mkin gelak BESAR kn ak . iiiiisshhh ! dasar ngongek

jd DINDONG teros otak ak ni . 

okey la . otak OWNER da bengong PUTAR putar da ni . bye ! nite !

No comments:

Post a Comment