" aku NUR AMIRAH BINTI AHMAD TAKHIYAT . lahir pada 16 AUGUST 1992 . aku mengarang BLOG ini bukan lah untuk BERMEGAH mahupun MENAGIH SIMPATI anda . aku menulis bagi menceritakan kehidupan aku kepada anda . kisah hidup aku yang telah ditentukan olehNYA . aku akan menaip dengan HATI yang terbuka and tenang . aku harap anda membaca pun dengan PERASAAN yang sama . aku meMOHON ampun dan maaf andai kata cerita hidup aku ini mengGURISkan hati anda . meNYINGGUNG hati anda . meNYAKITkan hati anda and seangkatannya . aku menulis dengan HARAPAN aku akan meneruskan kehidupan aku menjadi lebih BAIK pada masa akan datang berbanding masa kini . doa dan RESTU anda amat lah aku menanti . aku berharap semoga segala yang ditentukan olehNYA pada diri aku baik belaka . aku akan pastikan aku REDHA dengan ketentuanNYA itu . AMIN "

Followers

Wednesday 25 January 2012

RENUNGKAN

okey . td ak sgt la bosn ! so ak online FB . smbil2 tu on YOUTUBE . tut2 muncul KLIP ni ! 
tnpa buang masa . ak p0w klik kt PLAY tok dgr video ni . 
YA ALLAH ! sumpah SAYU teros hati ! 
so ak harap korg blh dengar ye ! moga PERASAAN ak bila dgr lagu ni ngn perasaan korg jadi sama. 
btw. very nice SONG ! sumpah tak tipu ! dengar lah !

OMBAK RINDU versi taubat :)

No comments:

Post a Comment